en värld full av fula ord och otrogna läkare.

Och nu är jag tillbaka till denna chokladbruna sida som jag förbannat med hela mitt hjärta. för jag har förbannat denna sida som har låtit mig skriva vad jag känt och tyckt.
jag har förbannat den här sidan så hiskeligt just för den anledningen att den gjort mig sårbar. Vem som helst hade kunnat knacka på hos mitt hjärta för att klösa sönder mina meningar bit för bit genom att uttrycka sig negativt. och denne vem som helst passade på att göra det, och lyckades.
Jag vet, det är bara ord. det är ord från någon som har så mycket tid över från sitt egna liv att denne tillochmed hinner störa sig och klaga på andras. Sånna ska man inte tycka illa om, sånna ska man bara tycka synd om.
Men sen så har man dendär hjälten som med så få ord kan få en att le igen. Och kan tillochmed få en att försöka sig på att skriva ner sina tankar på skärmen igen.



Att jag nu istället ska tacka dendär hjälten och börja om på nytt är en självklar grej.
för hej, det är bara ett liv vi lever och ja... ni vet resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback