En galen tant med en stulen handväska.

för jag vill rädda hela världen, Nej. jag vill rädda mig själv från hela världen.
att jag nu bestämt mig för att bli klar med foto C kursen på en termin gör mig till en galen tant. en galen tant som ska ta fram den lånade kameran fastän hon har en en egen. en galen tant som inte vågar ta sin egna kamera just för att denna inte har blixt, just för att denna inte har ett större objektiv och just för att denna inte är skolans. (om jag ändå kunde låna skolans hasselbladskamera och leka riktig fotograf, du vet en såndär konstnärlig fotograf )
Och de senaste dagarna har mina hjärnceller gnuggat sönder varandra när dom vridit och vänt på sig så att jag  kan få lite inspiration till fotograferingen. Men så har den här galna tanten Carla skapat ännu ett problem, för Nej nej hon kan inte vara problemfri alls. Vädret är kasst och lite grådaskigt vilket resulterar till grådaskiga kort som tanten inte vill ha. vädret är kallt, och när temperaturen sjunker och riktar all sin kraft mot minusgraderna vill tanten inte gå ut, för då vill hon ligga hemma & kolla på en film eller två (eller kanske trettiotusen ). Hon vill ha ditt och hon vill ha datt, precis som en riktig jävla tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback