En tant, en framtid och på tok för mycket tankar.

Ett par hundögon som försöker säga mig något och två lomokameror som saknar att bli använda. en växt som inte har livslusten att stå fint på tv-bordet och en storasyster som fyller år. tjugo personer som sitter runt ett bord och firar henne i huvudstaden och en snöflinga som landar på hundens nos i det tysta skenelandet. 
för tankarna förvirrar mig och förvränger mina ord. tankarna blockerar mina vardagssysslor och istället står jag där, mitt i ett sönderblekt kök, och vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska jag ha kvitten te eller chai te? ska jag le eller gråta? ska jag tänka på den globala uppvärmningen som sakta förstör vår planet eller ska jag leva som om det inte finns någon morgondag? Helvete jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Bella boll.

Du ska bara vara du carla.
För jag gillar henne, för hon är bra. : )

2007-12-11 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback